Кабінет
Міністрів прийняв ряд рішень з удосконалення та спрощення державної
реєстрації земельних ділянок та прав на нерухоме майно. Про це повідомляє прес-служба Кабміну.
Так,
зокрема, були узгоджені деяких актів Кабінету Міністрів з положеннями
Закону про можливість подачі документів на державну реєстрацію прав як у
паперовій, так і в електронній формі.
Погоджено
з Законом положення урядових актів щодо можливості отримання витягу з
Державного реєстру прав на нерухоме майно особам, які мають майнові
права на чуже нерухоме майно, а також інформації про наявність іпотеки
та прав на нерухоме майно; порядку державної реєстрації земельної
ділянки.
Приведені
у відповідність з Законом положення про наділення нотаріусів
повноваженнями державного реєстратора прав на нерухоме майно, що
виникають в результаті вчинення нотаріальних дій, а саме - здійснення
нотаріусами державної реєстрації прав власності, реєстрація яких була
проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення,
при вчиненні
нотаріальної дії з нерухомістю, об'єктом незавершеного будівництва, а
також державної реєстрації прав в результаті вчинення нотаріальної дії з
такими об'єктами.
Постановою
також визнаний таким, що втратив чинність, Порядок складання та
затвердження індексних кадастрових карт (планів) і кадастрових планів
земельних ділянок, вимоги до їх оформлення.
Зазначені зміни до актів Кабінету Міністрів набирають чинності з 1 січня 2013 року.
Крім
того, уряд внесе на розгляд Верховної Ради схвалений на засіданні
проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України у
зв'язку з введенням державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх
обтяжень.
Проектом
закону, зокрема, передбачається виключити із законодавчих актів України
положення, що стосуються державної реєстрації правочинів, а також
доповнити відповідні норми положеннями, які визначають порядок набуття,
переходу і припинення права власності та інших речових прав на нерухоме
майно.
|