Вітаю Вас Гість | RSS

Нерухомість в Ужгороді без посередників

Неділя, 24.11.2024, 23:19
Нерухомість в Ужгороді » 2012 » Вересень » 14

Класифікація торгівельних центрів в Ужгороді
Розвиток професійної торговельної нерухомості в Ужгороді, ставить перед фахівцями питання, пов'язані з типологією і класифікацією об'єктів торгівлі. В умовах формування нової системи обслуговування населення виникає необхідність класифікації і визначення типу (формату) існуючих об'єктів, а також об'єктів, що знаходяться на стадії проектування або будівництва. Ця необхідність стала особливо актуальною останнім часом, тому що велика кількість об'єктів будується без певної концепції їх подальшого функціонування і розвитку, що в свою чергу створює проблеми майбутнім орендарям, а також і відвідувачам таких торгових центрів. Такий стан речей призводить до затягування термінів введення в експлуатацію об'єктів і збільшення дефіциту професійних торгових приміщень. Крім того зараз, у кризовий період на ринку нерухомості, питання правильно розробленої концепції і диференціації об'єктів грає ще значнішу роль. В цілому, при класифікації торгівельних приміщень повинні враховуватися наступні параметри: Місце розташування об'єкту; Зона дії, радіус доступності; Товарна спеціалізація; Основний споживач; Інфраструктура та сервіс; Паркінг; Управління будівлею, охорона. За цими ознаками можна виділити наступні класи торгових приміщень: Торгові комплекси, торгово-розважальні комплекси, торгові центри, мегамолли, гіпермолли; Торгові центри, гіпермаркети;
Супермаркети і універсами; Салони, меблеві центри, техноцентр; Універмаги, гастрономи, промтоварні магазини; Павільйони, кіоски; Бутіки. Що стосується торгових центрів, то для них основними характеристиками є місце розташування, навколишня інфраструктура, а також формат об'єкту (внутрішня складова). За фізичними характеристиками центри поділяються на відкриті і закриті, однорівневі і багаторівневі. За типом планування - залежно від характеру і розташування основних торгових галерей та розміщення великих орендарів основними планувальними схемами торгових центрів є: лінійне планування має на увазі спільне використання єдиної зони благоустрою декількома торговими об'єктами, що примикають один до одного або знаходяться безпосередньо поруч. Кластерний центр - торговий квартал, що включає декілька окремих будівель, об'єднаних вулицями або пішохідними тротуарами. Г-подібне планування, зазвичай з 2-ма або 3-ма основними, великими орендарями. П-подібне планування. Комплекс з внутрішнім розкриттям: компактна за формою будівля, в якій основний рух здійснюється з одного центрального молу, з одним або кількома рівнями. Пасаж. Основною комерційною характеристикою торгового центру вважається «корисна», приносячи гроші від оренди площа. На заході цей показник визначається як загальна площа приміщень, зайнятих орендарями, до зовнішніх стін. У торгових центрах відкритого типу громадські приміщення  займають трохи більше 1% від загальної площі будівель, оскільки торгові вулиці і галереї, об'єднуючі магазини в єдиний архітектурний ансамбль, перебувають під відкритим небом. Великі орендарі платять за кожен свій квадратний метр значно менше, ніж маленькі магазини. Класифікація торгових центрів по концепції (спеціалізації і спрямованості): Універсальні - центри з широким і глибоким асортиментом товарів і послуг. Спеціалізовані центри товарів для дому, технічні, автомобільні, Спеціалізація забезпечує привабливість за рахунок глибокого асортименту товарів в якій-небудь категорії, але занадто вузька спрямованість може бути вельми ризикованою, оскільки група покупців обмежується. Власники мережевих магазинів кілька років тому стали дотримуватися стратегії розміщуватися поряд з конкурентами, і зараз на одній території може бути представлено кілька великих магазинів. Динамічно розвиваються в останні роки напрям - автомобільно-технічні центри, де автомобільні салони поєднуються з магазинами запчастин і приладдя, з сервісними центрами. Спеціалізовані торгові центри можуть бути розраховані як на роздрібних покупців (кінцевих споживачів товарів і послуг), так і на споживачів-професіоналів, і часто це додає їм додаткову стійкість. При невеликих площах вони спеціалізуються  в якомусь сегменті, а в більш великих будівлях фактором тяжіння є широкий асортимент. Модні цінівки легше, ніж інші, працюють в багатоповерхових будівлях. Адже товари порівняно невеликі за розміром, до того ж на віддалених ділянках і верхніх рівнях можна розташувати вузькоспеціалізований одяг (одяг великих розмірів, одяг для майбутніх мам, робочий одяг), тканини і комплекс послуг: ательє, салони дизайнерів, послуги для краси і здоров'я (перукарні, салони візажистів, масажні салони і т.п.). Центри розпродажів (дискаунтери) - явище, поки не отримало великого поширення. Розважальні комплекси. У них може бути присутнім і торгівельна складова, але основна частка припадає на місця дозвілля, розваг, спорту і активного відпочинку. За даними різних досліджень, середній вік відвідувача торгівельних центрів знаходиться в діапазоні від 18 до 35 років. Тому хороші перспективи мають поєднання торгової і розважальної складової. У регіонах з "розважальною спрямованістю" в ТЦ поки йдуть справи гірше, не більше ніж у 10-12% діючих об'єктів є така складова. Але це питання часу, у більшої частини заявлених торгових центрів закладена розважальна функція. Варто також відзначити, що все частіше майбутні комерційні об'єкти є багатофункціональними (і торгові, і офісні, і житлові, і розважальні площі. Останнім часом дедалі популярнішими стають такі формати торгівлі як супермаркет і гіпермаркет, як у складі торгового центру, так і у вигляді окремо розташованих об'єктів. У Ужгороді серед інших форматів торгової професійної нерухомості, супермаркети і гіпермаркети є один з найбільш розвинених напрямів. Відповідно до загальноприйнятої класифікації супермаркет - магазин самообслуговування, що пропонує повний асортимент бакалійних і м'ясних продуктів, площею від 400 до 1 500 кв.м. Складські приміщення супермаркету займають від 250 до 600 кв.м. Ціни тримаються на рівні вище середнього. Асортимент продукції складається з 4 000 - 15 000 позицій. Супермаркет класу преміум - супермаркет з дуже високим рівнем сервісу, торгуючий розширеним асортиментом делікатесів. Гіпермаркет - дуже великий продовольчий і універсальний магазин з площею залу від 3 000 кв.м та площею складу від 1 000 кв.м. При цьому частка продовольства в загальному обсязі продажів складає 60%. Гіпермаркет володіє рядом особливостей: спеціальна цінова політика, велика кількість власних виробничих цехів, широкий асортимент продукції, що містить 30 000 - 55 000 позицій. Гіпермаркет, як окремий формат, може відрізнятися у відповідності зі специфікою асортименту. Останнім часом з'являється все більше спеціалізованих гіпермаркетів, торгуючих одним з таких асортиментних рядів, як продовольчі, будівельні, меблеві, книжкові, товари побутової техніки. Останнім часом, жителі міст стикаються з браком невеликих продовольчих магазинів. Це створює дискомфорт, оскільки більшість людей не мають можливості відвідувати великі торгові центри щодня. Гастрономи радянського зразка в більшості своїй закрилися ще кілька років тому, а на зміну їм прийшли так звані «Магазини біля дому». «Зручний магазин» або «магазин біля дому» - магазин самообслуговування або торгує через прилавок з площею 150-350 кв.м., який пропонує відпрацьований асортимент товарів повсякденного попиту. Часто працює за принципом 24/7, тобто цілодобово без вихідних і, навіть, у свята. Асортимент зручного магазина включає в себе близько 4 000 найменувань продуктів, у тому числі вино-горілчані вироби, бакалійні товари і сиро-молочні продукти, і порядка 1 000 супутніх товарів. Також, зростає популярність формату магазина при АЗС - це магазин при автозаправній станції, що суміщає в собі продуктовий магазин формату «зручний» і магазин з продажу автомобільних запчастин і моторних масел.
Безкоштовні оголошення: нерухомість Закарпаття - статті |